loading...
جیرفت جدید شعبه 2(سرگرمی)
تبلیغات متنی

لینک شعبه یک جیرفت جدید کلیک کنید. 

 

به دلیل به روز بودن سایت از صفحات بعدی دیدن نمائید

سروش صباحی بازدید : 33 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

 

لوتــــــی تــــــریـــن sms ســــال 2013:
خـــیــــلـــی دلــــــــــاری ســـالـــــار!
ریــــالــتــیــم بـــه مـــــولـــا


من حوصله ندارم ریش و سبیلم رو بزنم ،
اونوقت یه سری از این پسرا ابروهاشونم برمیدارن ..!!
ای دمــتون گــرم انصافا :| !!

 

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
- اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل
- خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب
- کار گروهی در هنگام امتحان
- حرف زدن بدون تکون خوردن لب !

 

در پی حفاری در آبادان باستان شناسان موفق

به کشف یک عینک ریبون سفالی میشوند

که متعلق به (کا) اول بوده است !

 

بابام زده پس کلم بهش میگم چرا میزنی؟ میگه میخوام جنبه ت زیاد بشه!
 دو دقیقه بعد دوباره زد. با حالت عصبی میگم چرا دوباره میزنی؟
 میگه دیدی بی جنبه ای؟ |

 

مهریه جدید دختر ها: به نیت ۱۲ امام ۱۲ تا پسته.



رفیقم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم گفت خب دیگه بسه؛ برگشت دستش خورد به درخت نصفش ریخت تو جوب…
 

ز گهواره تا گور حسش نیست…



پسر خالم ۳ سالشه بهش میگم ماهیای خواهرت مردن؟ گفت آله از بس بهشون آب داد مُلدن!!!

 

در تاکسی یا بسته نمیشه یا جوری بسته میشه که راننده تاکسی یه سفر ماه عسل با عمه مون میره و بر میگرده!



اونقدی که ذرت مکزیکی تو ایران اشتغال زایی کرد تو خود مکزیک نکرد



پیدا کردن یه”پسر نرمال”, از پیدا کردن یه”مارمولک پرنده ی سخنگوی سرخابی تو اقیانوس آرام”سخت تره…!!



یکی از فانتزیام اینه که آزمایش خون بدم بعدش مثله تو فیلما آزمایشم جابه جا شه و زنگ بزنن بگن: متاسفم! شماHIV دارین! منم غش کنم,البته اگه شانس منه زنگ میزنن میگن: تبریک میگم! شما باردارین


 

بابام اومده میگه قانون جدید راهنمایی و رانندگی رو شنیدی؟
 گفتم: نه. گفت: تصویب کردن از این به بعد اونایی که بنزین نمی زنن غلط میکنن ماشینو ببرن بیرون!



بیمار: واقعا عجیبه آقای دکتر! از وقتی شروع کردم به صحبت با شما و دردها و مشکلاتمو براتون گفتم، سردردم کلا از بین رفته. دکتر: از بین نرفته خانم، به من منتقل شده.



خانومه برای تولد شوهرش یه خط موبایل میخره تا غافلگیرش کنه. توی آشپزخانه با سیم کارت جدید به شوهرش زنگ میزنه: سلام عزیزم. شوهرش می گه: سلام عزیزم ببخش بعدا خودم زنگ میزنم. الان عزرائیل تو آشپزخونست…!!!





ضرب المثلهای به روز شده:
 ۱- سرش بو پیتزا سبزیجات می ده.
 ۲- آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب.
 ۳- پراید سواری دولا دولا نمی شه.
 ۴- پاتو از پارکتت درازتر نکن.
 ۵- هری پاتر آخرش خوشه.



دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی,موندم چیکارش بکنم!



راز و نیاز دخترانه: پروردگارا, رخسار زیبا نصیبم نکردی, استعداد فوتوشاپ رو دیگه ازم دریغ نفرما!
 آمین



پشه داشت خونمو میخورد منم داشتم نگاش میکردم اصن به رو خودم نیاوردم!
 گفتم تیریپ روشن فکری بیایم شاید خجالت بکشه وقتی خورد بره دیگه برنگرده …
 اما رفت با دوستش اومد …!
 احتمالا به دوستش گفته بیا یه کیس پیدا کردم خیلی اسگوله میبینه داری خونشو میخوری ولی هیچی نمیگه



یارو نه درس خونده؛ نه شغلی داره؛ نه ماشینی.. خلاصه هیچی نداره؛ ازش میپرسی ازدواج کردی؟ با اعتماد به نفس میگه هنوز دم به تله ندادم!

لامصب تو خودت تله ای



من یه بار منتظر مترو بودم .مترو اومد و رفت.انگار نه انگار که منتظرش بودم
 منم دیگه روابطم رو باهاش قطع کردم الان دارم رو مخ یه بی آر تی کار میکنم



ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﯾکی از فرندهای ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾم تویه LOL ﭼﺖ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ…!! ﻭﺳﻄﺶ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯿﻢ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ…!! ﮔﻔﺘﻢ sag to rohet…!! ﮔﻔﺖ what…؟؟ ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻌﻨﯽ Love u…؟؟ ﮔﻔﺖ So sag to rohet too…؟؟!! دیگه نتیجه گرفتم که با خارجی بی ادب چَت نکنم…!!



مامان بزرگم گفت واسه منم فــیــس بــــوک بساز ببینم چیه این فـــیـــس بــوک که تو رو از کارو زندگی انداخته
 .
 .
 هیچی دیگه از ساعت ۶:۳۰ شروع کردیم، تا الان که ۱:۳۶ هست هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه



حیف نون میره حرم امام رضا عابربانکش و میندازه تو ضریح و میگه یا امام رضا حاجتم و بر آورده کن تا رمزش و بگم!!!!



از نظر صدا و سیمای هرکی صبح تو رادیو جیغ بزنه ،
 موجب نشاط و شادابی شنوندگان میشه…



سگ و گربه ازدواج میکنن … با هم تفاهم نداشتن طلاق گرفتن !
 چیه حتما منتظری بگم بچشون چی شد ؟ آره ؟
 اگه بچه دار میشدن تو خرجشو می دادی با این گرونی ؟



یکی از معضلات ذهنی من اینه که وقتی از کسی میپرسم : چای میخوری ؟ میگه : خیلی ممنون !
 آخه چرا تشکر میکنه ؟ من که نمیفهمم بالاخره میخوری یا نه ؟



به سلامتی رفیقاااااااااااااااام که منو واسه خودم میخوان نه واسه پسته های تو جیبم !!!



ـــــهههههههههههـــــ
 ـــــهههههههههههـــــ
 ـــــهههههههههههـــــ
 معرفت رو ببین و یاد بگیر تو این گرونی برات کباب فرستادم !



اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
 عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !



هیچی بدتر از این نیست که شام خوشمزه داشته باشید ، مهمونای خوب داشته باشید ، فیلم عالی هم تلوزیون داشته باشه اما تو مشقات مونده باشه !



یادتونه ؟
 .
 .
 خوشحال میشم منو از این سردرگمی در بیارین :
 اگه “یک” استاد نمیتونه همه درسارو درس بده ، “یک” دانش آموز چطوری میتونه همه درسارو یاد بگیره ؟



بزارین گ.ه.م.و بخورم چیست ؟
 آخرین تلاش یک درمانده برای زدن حرفش تو یه جمع خودمونی و صمیمی …




ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﻦ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻧﻪ ﻣﺠﺮﻣﻦ ﻧﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭ ! ﻋﻨﻦ آقا عن …



یکی از عجایب خلقت اینه که وقتی ۱۰تا دختر دارن حرف میزنن ، همزمان با هم حرف میزنن و عجیب تر اینکه حرفای همدیگه رو هم میفهمن !



یارو میره خواستگاری میگه پسته فروشم ، پراید هم دارم ؛ تحقیق میکنن گندش درمیاد که دکتره !



توی مطب آرامش خودتونو حفظ کنید وگرنه :
 آقای دکتر اسهال به روتون گلاب دارم !



 خدایا هیچ جوونی رو از در هیچ یخچالی ناامید برنگردون !



 بدترین لحظه بعد یه بحث کردن اینه که یادت میاد باید چیزای بیشتری میگفتی‌ اما دیگه دیر شده !



یه بار یه ماره از سرکار میره خونه ، زنش میگه از فلان خانوم یاد بگیر هر روز دست پر میاد خونه ، ماره میگه خب بیشعور اون هشپاس !



ایشاله یه روزی اونقدر فرهنگ سازی بشه که تا آدامست رو از جیبت درآوردی همه نگن به ما هم بده …



ﺑﻪ خواﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﮕﻮیید ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ، ﺑﻪ ﺩﺭﺱ ﺑﮕﻮیید خواستگار ﺩﺍﺭﻡ !



اون کسایی که یک ماه رفتن خارج بعد لهجه پیدا کردن رو باید  با سیم جاروبرقی نیم ساعت بزنی بعدش لهجه شون خود به خود کم رنگ میشه !



یه سوال علمی ذهن منو سرویس کرده که عایا مورچه ها خسته نمیشن اینقدر سلام علیک میکنن ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
موضوعات جالب .سرگرمی . اس ام اس نویسنده سروش صباحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین منطقه گردشگری جیرفت کجاست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 7,633
  • کدهای اختصاصی
    اس ام اس های شما

    اس ام اس های خود را به شماره های زیر

     ارسال كنيد 

    ۰۹۱۳۱۴۳۲۸۲۳ 

    ۰۹۳۷۷۷۹۴۰۴۲

    ۰۹۱۳۴۴۱۹۰۰۸

    ۰۹۳۰۴۳۹۱۰۰۸

      ۰۹۱۳۳۴۸۱۲۲۶

    تا در سایت نمایش داده شوند.