loading...
جیرفت جدید شعبه 2(سرگرمی)
تبلیغات متنی

لینک شعبه یک جیرفت جدید کلیک کنید. 

 

به دلیل به روز بودن سایت از صفحات بعدی دیدن نمائید

سروش صباحی بازدید : 11 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)


 

 

تفاوت ما با نسل جدید :

آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود ؟

جواب ما : هوا

جواب نسل جدید ووایرلس !

.

 

 ساعت چنده ؟

- قدیم یا جدید ؟

پرکاربردترین سوال فروردین ماه

.

من فقط عاشق اینم…

حرف قلبتو بدونم …

الکی بگم جدا شیم …

تو بزنی با دمپایی ابری خیس تو دهنم…

و سرمو بکوبی به آینه،شیشه هاش خورد شه تو صورتم و

بگی زر نزن کصافط دوست دارم و نمیتونم…!

.

انقدر بدم میاد موقع درس خوندن یکی بیدارم میکنه

.

ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺧﺪﺍ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻢﺷﺪﻩ ﯼ ﻣﻨﻮ ﺗﻮ ﻭﺟﻮﺩ ﻫﻤﻪ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩ ، ﻻﻣﺼﺐ ﻫﺮ دختری ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﯾﻪ ﺣﺲ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺭﻡ !

.

۹۲ جان ! خواهشن سال خوبی باش !

نذار چهار روز دیگه رومون تو روی هم واشه

.

یادش بخیر یه زمانی مامور آبخوری بودن اُبهتی داشت واسه خودش !

هِــی روزگار … !

.

.

.

اگه به جاى کباب برگ هوس نیمرو مى کردم

الان تو یخچال به جاى تخم مرغ کباب برگ داشتیم!

.

.

.

واقعا که ، معلومه کجایی ؟

ازصبح تا حالا دارم زنگ میزنم تا تکلیف اون حرفی که پشت سرم زدی رو روشن کنم ، اصلا ازت انتظار نداشتم ، مگه من چه بدی بهت کرده بودم ؟؟؟

(سازمان دلهره و اضطراب چند ثانیه ای)

.

.

.

من از دور شبیه براد پیت هستم …

البته خیلی دور ، تو مایه های ۴-۵ کیلومتر !

.

.

.

ماسک دونه ای ۷۰۰ تومن

چهارتا لیمو شیرین ۶۰۰۰ تومن

۹تا شلغم ۴۰۰۰ تومن

آقا سرما خوردیم ، سرطان که نگرفتیم !!!

.

.

.

جدیدا تو اسمسا سلام رو فقط یه “س” مینویسن !

تا چند سال دیگه اسمس خالی میفرستن خودمون باید بفهمین منظورشون چیه …

.

.

.

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن

گفت خفه بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی !!

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

.

.

.

به بابام میگم دلم گرفته

میگه چاه باز کن تو کابینته

ینی محبت تو خانواده ی ما موج میزنه !

.

.

.

تا قبل عقد اسمشون پارمیدا بوده

بعد وقتی دارن قند میسابن رو سرشون و خطبه خونده میشه،

یهو میبینی عاقد میگه:

… دوشیزه “خدیجه قره قوزلوی جادوغ آبادی اشگلون تپه اصل”،

آیا من وکیلم؟

.

.

.

روز انتقام نزدیکه . . .

یه روز میاد که یخچال میاد در اتاقمونو هی باز میکنه ، هی میبنده . . .

بعلههه

.

.

.

پشه اومده خونمون

مامانم میگه:

بذار خونتو بخوره سنگین شه بکشیمش

شب نیاد داداشتو بخوره !

من مامان بابای واقعیمو میخووووواااااام

.

.

.

یعنی ضرر اقتصادی که من با پسته خوردنم به بابابزرگم زدم آمریکا طی تحریما به ایران نزد !

.

.

.

سیگار واسه سلامتی ضرر داره وگرنه واسه خودمون که خطری نداره !!!

.

.

.

تو بچگیام یه بار بابا و مامانم دعوا کردن منم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم …

وصیت نامه هم نوشتم تازه ، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن !

.

.

.

آیا از خشکی پوست خود رنج میبرید ؟

خجالت نمی‌کشید ؟ والا مردم سرطان دارن میسازن باهاش ! اینم شد درد آخه ؟

.

.

.

یکی از دقدقه های فکریم اینه که وقتی تو حموم آب گرمو وا میکنم کجای حموم پناه یگیرم که آب سرد اولش نپاشه روم !

 

داغ دیدن نه فقط از دست دادن عزیز است

 

نه فقط تاراج مال است

 

داغ دیدن گاهی شاید ، در استفاده از شیر اب داغ

 

توالتیست که رنگ ابی بر ان نهاده باشد

 

 

 

دقت کردین: 

پســرا ۱۰ دقیقه حاضر میشن، ۴ساعت میرن بیرون ..!

دختـــرا ۴ ساعت حاضر میشن، ۱۰ دقیقه میرن بیرون

 

..

 

یه قانونی هست که ما اختراع کردیم

ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .

ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ

 

.

.

 

مژده مژده

کمک هزینه خرید “پســــــــــته” بزودی در تمامی شعب بانکها….!

 

.

.

.

 

 

راهنمایی و رانندگی شهر حیف نون اینا برای چندمین بار اعلام کرد:

شهروندان عزیز برای آزمایش شهریاحتیاج نیست ناشتا باشند!

 

.

 

.

حیف نون پسرش میره سربازی بهش میگه :

پسرم خوب کاراشونو یاد بگیر ، اومدی یه پاسگاه واست میزنم !

 

.

.

 

بارون باشه تو هم باشی ….

من می رم خونه از این قرتی بازیا خوشم نمیاد !

 

.

یکی از پروژه های مهمونی رفتن تو عید تشخیص بادوم از تخمه ژاپنیه !

 

.

 

.

 

.

 

میدونید تو فیلم های وسترن؛ وقتی که دو نفر دوئل میکنند

معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه؟

خب معلومه . . . اونی که مارک هفت تیرش GLX باشه…!

 

.

.

.

 

 

اونقد آدما خون خودشون رو کثیف کردن

که مجبور شدم برم گیاهخوار بشم !

(از دفتر خاطرات یک پشه)

 

.

 

.

 

.

 

امسال ؛ سال «مار» زهر مار نشه صلوات !

 

.

.

.

 

 

واسه کسی بمیر که واست تب

لت بخره !

 

.

 

.

 

.

 

آریو برزن : فردی به نامِ آریو که که شغلش بُر زدنِ ورق های پاسور است :دی

 

.

 

.

 

.

 

یکی از نتایج خریدهای عید اینه که از نظر اکثر مردها کیف و کفش خوشگل وجود نداره ؛ همشون مثل چینی ها و ژاپنی ها شکل هم هستن !

 

.

 

.

 

.

 

اولین شکست عشقیمو زمانی خوردم که

 

در فریزرو باز کردم و قالب بستنی شکلاتیو دیدم و خر کیف

 

شدم ولی وقتی بازش کردم توش پیاز سرخ کرده فریز شده بود !!

 

.

 

.

 

.

 

بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن !

 

.

.

.

میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن ، گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟ بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا …

هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو !

 

.

 

.

 

.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما پولدار !

 

.

 

.

 

.

 

اگر نیوتون با سیب جاذبه زمین را کشف کرد ما با دوسیب جاذبه آسمانها را کشف کردیم !

 

.

 

.

 

.

 

رعد و برق ۴ مرحله داره :

اول یه نور ازش میبینیم

بعد صداش میاد

بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه

بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به بهش فحش میدیم …

 

.

 

.

.

.

من یه عادتی دارم …

وقتی اس ام اس میفرستم و میبینم دوتا حساب میشه ، اول شروع میکنم به حذف نکات ادبی مثل “، ؛”

بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم ؛ مثلا جوووونم میشه جونم یا بووووووووووووووس تبدیل به بوس میشه …

اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم مثلا بزنگ به جای زنگ بزن یا بسلام به جای سلام برسون

.

 

.

 

.

 

 

وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ زن ﺭﺍ ﺍﻓﺮﯾﺪﮔﻔﺖ :

 

به به ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻡ !

 

ﺳﭙﺲ مرد ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻭ ﮔﻔﺖ :

 

عیبی نداره سوار ماشین مدل بالا بشن به چشم میان

 

.

 

.

 

.

 

این روزا خریدن آدما راحت تر از خریدن گوشت و مرغ و برنجِ !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
موضوعات جالب .سرگرمی . اس ام اس نویسنده سروش صباحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین منطقه گردشگری جیرفت کجاست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 481
  • بازدید کلی : 7,647
  • کدهای اختصاصی
    اس ام اس های شما

    اس ام اس های خود را به شماره های زیر

     ارسال كنيد 

    ۰۹۱۳۱۴۳۲۸۲۳ 

    ۰۹۳۷۷۷۹۴۰۴۲

    ۰۹۱۳۴۴۱۹۰۰۸

    ۰۹۳۰۴۳۹۱۰۰۸

      ۰۹۱۳۳۴۸۱۲۲۶

    تا در سایت نمایش داده شوند.